Garantiebeleid CombiPhone
Bij CombiPhone zetten we ons in om producten van hoge kwaliteit te leveren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er op een andere manier een defect ontstaat waarvoor u aanspraak kunt maken op garantie. Als het defect onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor een reparatie of vervanging van het product. Als jouw verwachtingen onjuist waren, te hoog of onrealistisch en het product is wel deugdelijk, is CombiPhone uiteraard niet aansprakelijk.
Wat valt er niet onder de garantie?
CombiPhone berekent de kosten van reparaties aan jou door bij producten waaraan beschadiging is ontstaan door onheil van buitenaf of door normale slijtage. Kosten die voortvloeien uit verkeerd gebruik van een product zijn altijd voor jouw rekening. Houd er rekening mee dat onze garantie geen dekking biedt voor schade veroorzaakt door blootstelling aan vocht. Schade door vocht valt buiten de garantievoorwaarden en kan niet worden geclaimd voor reparatie of vervanging.
Klachten
Bij CombiPhone streven we naar een soepele en foutloze service, maar soms verloopt niet alles volgens plan. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan raden wij u aan deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@combiphone.nl. Indien dit niet leidt tot een oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU tevens de mogelijkheid om klachten aan te melden via het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie, bereikbaar op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u gebruikmaken van dit EU-platform om uw klacht te deponeren.