Garantie & Klachtenbeleid – CombiPhone

Bij CombiPhone staan kwaliteit, betrouwbaarheid en klanttevredenheid centraal. Wij doen ons uiterste best om u producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren. Toch kan het voorkomen dat er tijdens transport schade ontstaat, of dat er op een ander moment een defect optreedt. In dat geval kunt u aanspraak maken op onze garantievoorwaarden.


Garantievoorwaarden

Wat valt onder de garantie?

  • Defecten die niet zijn veroorzaakt door verkeerd gebruik, externe invloeden of normale slijtage.

  • Fabrieksfouten en defecten die tijdens normaal gebruik zijn ontstaan binnen de garantietermijn.

  • Indien het defect onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.

Wat valt niet onder de garantie?

  • Schade door onheil van buitenaf (zoals vallen, stoten of ongelukjes).

  • Schade door onjuist of onzorgvuldig gebruik van het product.

  • Normale slijtage (zoals accu’s en batterijen die in de loop der tijd capaciteit verliezen).

  • Schade door blootstelling aan vocht, vloeistoffen of extreme omstandigheden.

  • Schade die is ontstaan door reparaties of aanpassingen door derden die niet door CombiPhone zijn uitgevoerd of goedgekeurd.

Belangrijke voorwaarden:

  • Bewaar altijd uw aankoopbewijs; dit is uw garantiebewijs.

  • De garantietermijn gaat in op de datum van aankoop.

  • Voor tweedehands of refurbished producten kan een afwijkende garantietermijn gelden (wordt altijd duidelijk gecommuniceerd bij aankoop).


Klachtenprocedure

Wij streven naar een soepele en foutloze service. Mocht u toch een klacht hebben, dan horen wij dit graag zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  1. Stuur een e-mail naar info@combiphone.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht en, indien mogelijk, foto’s of ander bewijsmateriaal.

  2. U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging dat uw klacht is ontvangen.

  3. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen volledig af te handelen. Mocht dit langer duren, dan brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte.

Niet tevreden met de afhandeling?
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan het platform van de Europese Commissie voor online geschilbeslechting: http://ec.europa.eu/odr.